BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

har nogen prøvet ikke at ha æg ved ægudtagning?

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

har nogen prøvet ikke at ha æg ved ægudtagning?

Indlægaf Thomsen » man, 14. november 2011 20:19

Hej allesammen
Jeg er en pige på 31 år der har forsøgt at få et barn i 3.5 år+ jeg har været igennem 7iui og 3 ivf har i alt fået lagt 10 æg op over 6 ægoplægninger men alle uden en posistiv graviditetstest. Jeg har holdt en lille pause og er nu igang igen og var til ægudtagning i fredags men til min store sorg var der ingen æg så det sluttede der. Jeg har PCO og de 2 andre ivf forsøg i det offentlige der fik jeg 18 æg ud og 25 æg ud så at jeg pludselig kan komme til ægudtagning og ikke ha æg kom som et chok. Havde ikke forberedt mig på at det ku slutte der. der har altid været æg og befrugtet æg og delte æg og æg til frys de små æg sætter sig bare ikke fast, så det var noget at et stik i hjertet jeg slet ikke ved 3 ivf fik en chance for en mulig graviditet men må starte forfra. Det skal sige de på CFC har prøvet en anderledes metode med mig og kørt lidt lavere stimulation for at lave få men god æg. første scanning var der 8 æg anden var der 5 men til ægudtagning i fredags var der så kun 2 og altså ingen æg at gå videre med. Så nu tænker jeg at jeg har brug for at høre om andre har prøvet ikke at ha æg er bange for jeg nu er i et helt andet problem end tidligere. :cry:
Billede
Thomsen

Re: har nogen prøvet ikke at ha æg ved ægudtagning?

Indlægaf babyskruk » man, 14. november 2011 20:44

har ikke prøvet det selv men vil gerne sende dig et knus
Billede
babyskruk

Indlægaf Thomsen » man, 14. november 2011 20:51

dejligt der var en der svarede her sidder man spændt og venter jeg ny herind :) Dejligt med et knus
Billede
Thomsen

Indlægaf Helle » man, 14. november 2011 20:52

Jeg prøvede flere gange, at der kun var meget få æg! En af gangene var der kun 1 der kunne bruges....

Men har aldrig prøvet, at der ingen var :-(
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf Thomsen » man, 14. november 2011 21:07

jeg vidste godt der ville være få sidste scanning viste 5 æg men der var så åbnebart kun 2 ægblære til ægudtagningen men altså kun vand i den - min læge har med vilje forsøgt at lave få for så at få gode æg men synes det er underligt det kan gå fra 5 til 2 som resultere i ingen æg. Har aldrig før i det offentlige haft problemer med at få æg så synes det er lidt meget at gå igennem hormonbehandling for ingen æg. jeg ved godt der er riskiko ved at man ikke har æg men 2 ægblære er i min verden for lidt at gamble med - skal til samtale med ham i morgen glæder mig til at få nogen svar fra ham og høre hvad han så vil gøre for ellers er jeg til bøjelig til at tænke de havde bedre resultater i det offentlige men måske jeg bare var uheldig denne gang
Billede
Thomsen

Tilbage til Barnløshed og behandling