Hejsa
Jeg har som sagt lige talt med kontaktsygeplejersken på Skive Sygehus for at høre, hvilken behandling de påtænker for os (altså om vi skulle starte op med kort eller lang behandling).
Og hun sagde, at der var lagt op til lang behandling til os. MEN da hun så regnede på, hvornår jeg skulle starte op og ægudtagningstidspunktet, så kunne hun se, at det højst sandsynlig ville rende ind i den periode før jul, hvor de stopper med at tage æg ud (de stopper vist nok i uge 50 med at tage æg ud pga spareplanerne fra både regeringen og regionen). Det ville jo så betyde, at vi ikke ville kunne nå det, inden vi selv skulle til at betale (hvis lovforslaget om brugerbetaling altså bliver vedtaget)..
Så hun skrev i vores journal, at vi gerne ville starte med kort behandling, og så ville hun lige snakke godt for det overfor lægen.
Hun sagde, at hun ville have et svar til os på tirsdag, hvor vi skal derop til "Klar-parat" fertilitetsskolen, om lægen går med til kort behandling. Hun sagde, at der ikke skulle være noget i vejen for en kort behandling, fordi mine blodprøver osv. var helt fine, så hun troede da helt sikkert, at vi kommer til at starte op i kort behandling!
Ihh, hvor jeg håber det, for så kan vi da i hvertfald nå mindst 1 forsøg inden brugerbetalingen muligvis starter op!
Nøj, hvor jeg glæder mig til at komme igang med det her, så vi kan se, hvor modtagelig jeg er for behandlingen - og så håber jeg naturligvis på, at det lykkes for os i 1. forsøg..
Knus Heidi