synes jeg har meget mere sommerfugle i maven her 3 gang og meget mere spændt på det hele (ikke på hvad der skal ske da det ved jeg forfra og bagfra efterhånden) men om hvor mange æg der kommer ud af det osv. Faktisk så snart vi fik smsen med at vi var tilmeldt 3 behandling gik jeg i panik og måtte anstrenge mig for ikke at ringe og aflyse behandlingen. Har ventet så længe på at komme igang men tror jeg blev skræmt af tanken om at det rent faktisk er muligt det kan lykkes denne gang. De andre 2 gange havde jeg et kompliceret forhold til det da jeg følte mig usikker på om vi ville være heldige eller ej. Føler mig komplet sær over at blive skræmt om tanken om at det måske lykkes når vi trods alt har prøvet i 4 år. Måske fordi jeg med tiden har mistet håbet lidt. Synes det er spøjst for man skulle tro jeg istedet først følte det umuligt at det kan lykkes nu det 2 gange er endt i et stort nederlag. Det tog mig mange måneder at komme mig over at det mislykkes sidste gang og 1 gang tog det mig en 3-4 mdr at acceptere at det mislykkes.
undskyld alle mine forvirrende tanker