Syntes det er noget mærkelig noget at man så lige pludselig skal i behandling for at få et barn mere.
zoo skrev:Hej Bims. Jeg har også en søn på 12 fra et andet forhold, og der nåede vi knapt at tænke på vi ville have børn så var han derNu 12 år efter går min krop helt amok hver måned. Vi er ikke i behandling dog, ville dog bare sige at alderen nok har en hel del at sige......der sker meget med en kvindekrop på 11 og 12 år. Håber det lykkedes for jer.
Knus Zoo
babyskruk skrev:vi har ingen børn endnu så venter længselsfuldt på ønskebarnet. Det bliver det eneste barn vi skal have. Gider ikke mere behandling igennem for at få nr 2. Min mand er også oppe i årene efterhånden (snart 41) så vi holder os til ønskebarnet når det engang gider komme
Snebold skrev:Jeps, har en søn på to. Desværre bor han i himlen, så savnet efter et barn i mine arme er ekstra stort her.
Kh. Snebold
bims skrev:babyskruk skrev:vi har ingen børn endnu så venter længselsfuldt på ønskebarnet. Det bliver det eneste barn vi skal have. Gider ikke mere behandling igennem for at få nr 2. Min mand er også oppe i årene efterhånden (snart 41) så vi holder os til ønskebarnet når det engang gider komme
Hvis vi er så heldig at få et barn sammen så ved jeg altså heller ikke om vi går alt det her igennem igen![]()
men men men det kan jo være der bare lige skal prikkes hul på bylden og så kommer der en bebs igen helt af sig selv næste gang (man har vel lov at drømme).
Tilbage til Barnløshed og behandling
Brugere der læser dette forum: Snorre og 1 gæst