BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Har i børn

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Har i børn

Indlægaf bims » fre, 09. september 2011 15:05

Jeg har en datter på snart 11 år fra et andet forhold og hun er øko barn :D ..
Syntes det er noget mærkelig noget at man så lige pludselig skal i behandling for at få et barn mere.
bims

Geografisk sted: Esbjerg

Re: Har i børn

Indlægaf zoo » fre, 09. september 2011 15:14

Hej Bims. Jeg har også en søn på 12 fra et andet forhold, og der nåede vi knapt at tænke på vi ville have børn så var han der :-) Nu 12 år efter går min krop helt amok hver måned. Vi er ikke i behandling dog, ville dog bare sige at alderen nok har en hel del at sige......der sker meget med en kvindekrop på 11 og 12 år. Håber det lykkedes for jer.

Knus Zoo
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Snebold » fre, 09. september 2011 15:30

Jeps, har en søn på to. Desværre bor han i himlen, så savnet efter et barn i mine arme er ekstra stort her.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf babyskruk » fre, 09. september 2011 17:58

vi har ingen børn endnu så venter længselsfuldt på ønskebarnet. Det bliver det eneste barn vi skal have. Gider ikke mere behandling igennem for at få nr 2. Min mand er også oppe i årene efterhånden (snart 41) så vi holder os til ønskebarnet når det engang gider komme
Billede
babyskruk

Indlægaf bims » lør, 10. september 2011 12:15

zoo skrev:Hej Bims. Jeg har også en søn på 12 fra et andet forhold, og der nåede vi knapt at tænke på vi ville have børn så var han der :-) Nu 12 år efter går min krop helt amok hver måned. Vi er ikke i behandling dog, ville dog bare sige at alderen nok har en hel del at sige......der sker meget med en kvindekrop på 11 og 12 år. Håber det lykkedes for jer.

Knus Zoo

Det skal nok lykkes :D det er bare et spørgsmål om tid er jeg sikker på.
Ja ved godt der kan ske mange ting med kroppen meeeeen er kun 32 så er jo stadig ung hihi.
Ingen af os fejler noget og danner fine æg.......eller som lægerne siger du har en meget ung krop :D så de gider nok bare ikke klister sig godt fast i inderlivet
bims

Indlægaf bims » lør, 10. september 2011 12:19

babyskruk skrev:vi har ingen børn endnu så venter længselsfuldt på ønskebarnet. Det bliver det eneste barn vi skal have. Gider ikke mere behandling igennem for at få nr 2. Min mand er også oppe i årene efterhånden (snart 41) så vi holder os til ønskebarnet når det engang gider komme

Hvis vi er så heldig at få et barn sammen så ved jeg altså heller ikke om vi går alt det her igennem igen :roll:
men men men det kan jo være der bare lige skal prikkes hul på bylden og så kommer der en bebs igen helt af sig selv næste gang (man har vel lov at drømme).
bims

Indlægaf bims » lør, 10. september 2011 12:21

Snebold skrev:Jeps, har en søn på to. Desværre bor han i himlen, så savnet efter et barn i mine arme er ekstra stort her.
Kh. Snebold

Det gør mig virkelig ondt :-(
xxxx for at det snart lykkes for jer :D
bims

Indlægaf babyskruk » lør, 10. september 2011 14:04

bims skrev:
babyskruk skrev:vi har ingen børn endnu så venter længselsfuldt på ønskebarnet. Det bliver det eneste barn vi skal have. Gider ikke mere behandling igennem for at få nr 2. Min mand er også oppe i årene efterhånden (snart 41) så vi holder os til ønskebarnet når det engang gider komme

Hvis vi er så heldig at få et barn sammen så ved jeg altså heller ikke om vi går alt det her igennem igen :roll:
men men men det kan jo være der bare lige skal prikkes hul på bylden og så kommer der en bebs igen helt af sig selv næste gang (man har vel lov at drømme).

herhjemme skal jeg ihvertfald igang med prævention så snart jeg har født. Som jeg har det nu så har jeg det fint med vi nok ikke skal have flere børn end dette (der er flere grunde til dette som jeg ikke ønsker skal offentliggøres). så her vil vi ihvertfald sørge for der ikke kommer en upser eller en økobebs.
Billede
babyskruk

Indlægaf Aurum » ons, 14. september 2011 21:46

vi har ingen børn, men glæder os helt vildt til at det lykkes :D
Aurum

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Titti » tors, 15. september 2011 20:20

Vi har en datter på 4,5 år som er øko-barn. Men pga en uheldig operation kan jeg ikke få flere på naturlig måde. Vi kæmper en kamp for at gøre hende til storesøster. Hun sagde den anden dag: "Mor kan du ikke sige til din mave at den skal få 2 babyer, så jeg har nogen at lege med". AV det gjorder ondt og svært at forklare hende når hun kun er 4 år.
Held og lykke til Jer alle! Det skal F.... lykkedes, basta!
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Barnløshed og behandling