Ja, som overskriften siger, så har jeg/vi brug for jeres krydsede fingre i den næste uges tid..
Jeg har, som nogen nok kan huske, fået en Gastric Bypass operation i marts ( har nu tabt 29 kg siden 17. januar
Jeg var så til 4 måneders kontrol på Mølholm i midten af juli og snakkede med dem om, hvornår de mente, jeg kunne gå igang med behandlingen (IVF), og de sagde, at de jo normalt siger 1 år efter operationen, men at mine blodprøver osv. er perfekte, så de mente godt, vi kunne gå igang til oktober/november i år (jubii - det er jo snart og inden at regeringens spareplan for fertilitetsbehandlingen evt. bliver vedtaget)..
Jeg skrev så en mail til Fertilitetsklinikkens sygeplejerske (hende, der hjælper med vægttab m.m.) om det og skrev, hvad de havde sagt på Mølholm. Da de har haft ferielukket og jeg ikke havde hørt fra hende, ringede jeg til hende idag i hendes tlf.tid.
Hun skulle snakke med en læge om det først, men kunne ikke love, at de ville sige ja til at gå igang..
Det er så her jeres krydsede fingre kommer ind i billedet
Jeg skal ringe til hende om 1 uge, og så vil hun have svar til mig/os på, om vi kan komme igang her i efteråret..
Vil I ikke nok krydse alt, hvad I kan for, at vi kan komme igang til efteråret?
Jeg kan slet ikke overskue at skulle vente til marts, hvor vi jo risikerer selv at skulle betale for behandlingen.. De penge har vi ikke lige sparet op.. Vi har jo lige købt hus i foråret..
Aarrgh!! Hvorfor pokker skal de dog være så forsigtige deroppe i Skive?? Operationsstedet har jo givet grønt lys, og de ved jo nok lidt mere om, hvad min krop kan og ikke kan klare ved evt. graviditet.. Ihh altså!