Jeg var mere eller mindre indstillet på det... Det var værre for min skønne mand! Han havde slet ikke forberedt sig på at det kunne gå galt, så han brugte det meste af dagen igår på at være sur på lægerne, sygehuset og resten af verden! Han nægtede at vi skulle igennem flere behandlinger og det hele kunne bare være ligemeget! Det var vist bare hans måde at uftrykke sin skuffelse på

Allerede idag er han med på at vi bare skal se fremad!
I første forsøg måtte vi max. få et æg op, da æggene var af god kvalitet og havde delt sig fint! Det er vist standard i Skive, når man er under 35! Næste gang er det så 2!
De foreslog selv ny lang behandling med det samme, jeg spurgte også til de 2 æg i fryseren og vi måtte selvfølgelig selv bestemme om vi ville bruge dem! Men der er 10 % større chance for at blive gravid, når det er friske æg + kun 70 % af æggene overlever optøningen og vi kunne derfor risikere at vi derfor skulle igennem den lange behandling alligevel! Derudover ville de også gerne vi havde nogle æg i fryseren til et evt. barn nummer 2!
Men vi er virkelig også glade for den behandling vi har fået deroppe indtil videre! De virke meget kompetente og seriøse, hvilket man selvfølgelig forventer de er alle steder! Men det er dejligt. at vi føler os trygge i deres "hænder"

Så nu skal jeg bare være færdig med min mens. så jeg kan komme igang med at sprøjte igen

Nej, jeg tror også bare jeg vil sætte pris på at et af æggene sætter sig fast! Har veninder både med tvillinger og trillinger, det er altså noget af et arbejde

Hvornår skal du føde?
Er der forresten nogen af jer, der har erfaringer med, når man stopper med at bruge Crinonen? Synes godt det er mere rart at få ind, end det er når det skal ud igen! Magen til mærkelig substans!!!!