BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Halløj....

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Re: Halløj....

Indlægaf Helle » søn, 06. februar 2011 13:12

Jeg er ved at gå til.... Der er SÅÅÅÅÅ lang tid til torsdag!!

Lavede den kæmpe fejl, at jeg tog en test fredag... Fandt én test, som i følge pakken skulle kunne tages allerede 6 dage efter befrugtningen og det var jo 7 dage siden såååå..... Men æv, den var negativ! Så er ikke så positiv mht. blodprøven torsdag!

Min krop "skaber" sig lidt lige nu, men tror det er Crinonen....

ÆV!
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf Snorre » søn, 06. februar 2011 15:49

Din stakkel :-) Men ja du bliver altså nødt til at forsøge at grave lidt tålmodighed frem!
En graviditetstest taget en uge før blodprøve kan du ikke bruge til noget - det er for tidligt. Så der kan sagtens stadig være håb!! :cool:
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Nu må det gerne bare blive i morgen tak!

Indlægaf Helle » ons, 09. februar 2011 09:07

Min mave -eller nærmere mit underliv "arbejder" konstant og har gjort det den sidste uge! Jeg håbede på at det var fordi lykken tilsmilede os, men efter en hel BUNKE af negative test, så er jeg begyndt at tro, at jeg det er en mens. der er på vej :-( -og hvis ikke det er derfor, jamen så er det jo nok crinonen....

Ved godt at man ikke nødvendigvis kan regne med en test nu, men det forstår min hjerne ikke lige p.t. :-)

Ja, det er så i hvert fald tankerne dagen før blodprøven!

På en eller anden måde så bliver det, ligegyldigt udfaldet, rart at få vished omkring hvad der sker, så jeg sætte tankerne på stand by!

NÃ¥ men god onsdag til jer derude!

Fra én der bare gerne ville at det var torsdag :-)
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Indlægaf Helle » tors, 10. februar 2011 13:38

NEGATIV :cry:
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Indlægaf Titti » tors, 10. februar 2011 13:42

øvøvøvøvøvøvøvøvøvøv!!!! For Hulen da også :-(

Men du var vel lidt forberedt ..... :-(
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Snorre » tors, 10. februar 2011 15:15

Sådan noget møg!! :-( Svært at skrive noget opmuntrende, for der er ikke rigtig noget, der hjælper :-(
Det er sgu ikke sjovt at få den besked - det har jeg også prøvet efter min første IVF.
Men næste gang var der gevinst. Lad os håbe det samme sker for dig!
Mange tanker herfra
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Snorre

Indlægaf Helle » tors, 10. februar 2011 15:19

Ja, jeg var forberedt! -og så alligevel ikke.... Tror aldrig man er helt klar til et negativt resultat!

Men nu starter vi så på en ny lang behandling idag! Ellers dvs. jeg har været så heldig at få min mens idag, så jeg må starte p-piller nu, for at få sparket gang i en ny cyklus! Så det er faktisk positivt nok, da de sagde i formiddags, at der godt kunne gå op til 14 dage inden den kom pga Crinonen! -og vupti 2 timer senere, så er den her :lol:

Jeg kunne godt ha brugt mine 2 fryseæg nu, men de syntes det var en bedre ide, at få "høstet" nogle flere, så der evt. var til barn nummer 2 engang!

Den her gang skal jeg vist ikke tage suprefact men skal i stedet tage Menopur hele vejen igennem. Men lad os se der går jo lige en mdr. endnu inden jeg skal til at stikke igen! Så får vel en ny behandlingsplan inden :-)

Tak for "tankerne" Snorre: Jeg er lige blevet enig med min mand om, at det er fordi de lægger 2 æg op næste gang, at kroppen sagde nej tak denne gang! -Et eller andet med at hans mor engang var til noget klarsyns-halløj hvor hun fik at vide, at 2 af hendes børnebørn ville blive tvillinger! Hvis man altså køber sådan en omgang fis i en hornlygte hehe!! :lol: Der er vel en mening med alt ikke ;)
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Indlægaf Stinna30 » tors, 10. februar 2011 22:38

Øv altså :-( Håber, der er mere held ved næste forsøg.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Helle » fre, 11. februar 2011 15:42

Ja, det håber jeg også!!
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Indlægaf Snorre » fre, 11. februar 2011 20:04

Ja, man kan godt prøve at forberede sig på et negativt resultat. Men når et ønske er så stort, er det alligevel ikke rigtig muligt ...

Dejligt at mens i det mindste kom så hurtigt. Så kan der kigges fremad hurtigt.

God ide at tage en frisk omgang igen. Ofte vil de gerne have brugt fryseæggene op, men rart at høre, at ikke alle behandlingssteder tænker ens :-)

De to gange jeg har prøvet IVF, har jeg fået lagt to æg op. Det kan man jo lige så godt, når man nu ligger der :-) Og det øger jo chancerne for en graviditet. Ja men måske der er mere mellem himmel og jord, og det rent faktisk fører til tvillinger hos dig næste gang ;-) Men for mit eget vedkommende er jeg nu ret glad for at kun ét af mine æg satte sig fast i sin tid - er ved at være godt træt og brugt i kroppen her sidst i graviditeten! :-)
Billede
Snorre

Indlægaf Helle » fre, 11. februar 2011 21:55

Jeg var mere eller mindre indstillet på det... Det var værre for min skønne mand! Han havde slet ikke forberedt sig på at det kunne gå galt, så han brugte det meste af dagen igår på at være sur på lægerne, sygehuset og resten af verden! Han nægtede at vi skulle igennem flere behandlinger og det hele kunne bare være ligemeget! Det var vist bare hans måde at uftrykke sin skuffelse på :-) Allerede idag er han med på at vi bare skal se fremad!

I første forsøg måtte vi max. få et æg op, da æggene var af god kvalitet og havde delt sig fint! Det er vist standard i Skive, når man er under 35! Næste gang er det så 2!

De foreslog selv ny lang behandling med det samme, jeg spurgte også til de 2 æg i fryseren og vi måtte selvfølgelig selv bestemme om vi ville bruge dem! Men der er 10 % større chance for at blive gravid, når det er friske æg + kun 70 % af æggene overlever optøningen og vi kunne derfor risikere at vi derfor skulle igennem den lange behandling alligevel! Derudover ville de også gerne vi havde nogle æg i fryseren til et evt. barn nummer 2!
Men vi er virkelig også glade for den behandling vi har fået deroppe indtil videre! De virke meget kompetente og seriøse, hvilket man selvfølgelig forventer de er alle steder! Men det er dejligt. at vi føler os trygge i deres "hænder" :-)

Så nu skal jeg bare være færdig med min mens. så jeg kan komme igang med at sprøjte igen :lol: Nej, jeg tror også bare jeg vil sætte pris på at et af æggene sætter sig fast! Har veninder både med tvillinger og trillinger, det er altså noget af et arbejde ;-) Hvornår skal du føde?

Er der forresten nogen af jer, der har erfaringer med, når man stopper med at bruge Crinonen? Synes godt det er mere rart at få ind, end det er når det skal ud igen! Magen til mærkelig substans!!!!
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Indlægaf stinapigen79 » fre, 11. februar 2011 22:34

det er forskelligt hvorlænge crinonen tager om at komme ud men vil give dig ret det er ikke så lækkert men hvis det hjælper hvad gør man så ikke :)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Helle » fre, 11. februar 2011 22:42

Hehe ja det har du så ganske ret i!

Tror bare der er kombinationen af menstruation og crinone-rester, der gør mig lidt sart... Hvilket jeg ellers normalt aldrig er! Men men men... ud skal det jo :lol:
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Foregående

Tilbage til Barnløshed og behandling