BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Fryseæggene døde

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Fryseæggene døde

Indlægaf Maj79 » fre, 05. september 2008 08:39

Vores ene æg var dødt under optønningen og det andet havde ikke delt sig som det skule så vi skal starte forfra. Skal snakke med en af lægerne om det videre forløb idag og så er det bare op på hesten igen
Maj79

Geografisk sted: østjylland

Indlægaf Maj79 » fre, 05. september 2008 12:45

Jeg skal mandag ringe ind og bestille tid til scanning da de vil se om jeg stadig har en væske ansamling foran højre æggeleder muligvis skal jeg så igennem en kikkertundersøgelse af mine æggeledere :cry: Vi spilder bare så meget tid synes jeg for den undersøgelse kunne de jo have sendt mig igennem for længe siden hvis det var
Maj79

Indlægaf m83 » fre, 05. september 2008 14:10

hej maj79

øvøvøvøvøvøvøvøvøv og atter øv da, det var da bare træls at æggene gik til, men ja som du selv skriver, så er der selvfølgelig ikke andet for end op på hesten igen, selv om det havde været nemmere det andet, og så en kikkertundersøgelse....ej den håber jeg da godt nok at du slipper for. rigtig god weekend :D
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

NEJ

Indlægaf brud2008 » lør, 06. september 2008 15:08

NEJ Maj79,det er da ikke fair det her game.Håber du slipper for kikkertoperationen.Men held og lykke videre fremover håber i komme godt over det og hurtigt igang igen.kram
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Tibina » lør, 06. september 2008 20:28

Held og lykke i det videre forløb
Mor til Freya 05. Endelig gravid igen efter 2 år og 2 MA. Mor til Sarah Nov. 09
Tibina

Geografisk sted: København

Indlægaf Hope » lør, 06. september 2008 20:40

Når sådan noget sker, føler jeg at jeg overhovedet ikke har ret til at sidde her og være vold ked af det, fordi jeg fik mens i går og det heller ikke lykkes denne gang :cry:
Er ked af det på jeres vegne, det virker ikke rigtigt som om der er retfærdighed til. Håber I stadig er ved godt mod (hvis man kan være det)
Tanker Hope
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

behandling og arbejde

Indlægaf am » lør, 13. september 2008 12:10

Hej

Jeg er ny her, men glad for at finde dette forum. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal definere hvor længe vi har været i gang, men vi sendte papirene ind sidste år i august, og så har det bare været at vente siden. Der har været lidt fejl, og en strejke, hvilket har betydet at vi i juli i år kom igang med den egentlige behandling. Vi har gået direkte til ICSI metoden, og jeg fik lagt det først æg op for 14 dage siden, men desværre uden held. Det jeg ønsker at vide er hvordan i andre klare det og organisere det i forhold til jeres arbejde, for jeg må indrømme at det psykisk har taget hårdt på mig, har været sygemeldt 1 måned og forsøgt at komme op på hesten igen, men symes ikke rigtigt at det lykkes?
Så nogen der har nogen gode råd?

MVH
AM
am

Re: behandling og arbejde

Indlægaf Maj79 » lør, 13. september 2008 12:23

am skrev:Hej

Jeg er ny her, men glad for at finde dette forum. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal definere hvor længe vi har været i gang, men vi sendte papirene ind sidste år i august, og så har det bare været at vente siden. Der har været lidt fejl, og en strejke, hvilket har betydet at vi i juli i år kom igang med den egentlige behandling. Vi har gået direkte til ICSI metoden, og jeg fik lagt det først æg op for 14 dage siden, men desværre uden held. Det jeg ønsker at vide er hvordan i andre klare det og organisere det i forhold til jeres arbejde, for jeg må indrømme at det psykisk har taget hårdt på mig, har været sygemeldt 1 måned og forsøgt at komme op på hesten igen, men symes ikke rigtigt at det lykkes?
Så nogen der har nogen gode råd?

MVH
AM

Har du en §56 så kan du holde fri de dage du skal på hospitalet? Jeg var meget åben omkring vores første ivf forsøg overfor kollegaerne men denne gang vælger jeg at holde kortene lidt tættere på kroppen.
Maj79

Tilbage til Barnløshed og behandling