BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Frustrerende

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Frustrerende

Indlægaf Birgitte » lør, 04. september 2010 15:57

Ja har sgu lidt en øv dag i dag...
Var til 3. scanning i dag for at finde ud af om der var mindst 1 æg der var stort nok til at jeg kunne blive insemineret... Det er der så ENDELIG i dag, men så er det 17mm... og der er kun et på trods af hormonbehandling...
Denne måneds cyklus har bare været helt anderledes end den har været de to andre gange. De andre gange har jeg været til en scanning og der har ægget været passende stor til at jeg skulle insemineres to dage efter... selv den første gang hvor jeg ikke fik hormoner.. Lige nu føler jeg ikke rigtig at det har gjort nogen forskel at jeg har fået hormoner...

Ja og hvis det så bare ikke havde været lørdag i dag, så kunne jeg være blevet insemineret 2 dage i streg som egentlig var planen. Men fordi ægget er så stort bliver det kun til insemination på mandag.
Så nu har det bare at være GULDÆGGET og mandens sæd har bare at være af superkvalitet denne gang :lol:

Er også lidt bange for at jeg igen får min ægløsning for tidligt.. sidst fik jeg det dagen efter at have taget Ovitrelle og altså dagen før inseminering... Men trøster mig lidt ved at jeg ved 1. insemination også lige havde haft ægløsning da jeg blev insemineret og der blev jeg da gravid :lol:

Mest af alt er jeg nok bare lidt trist over at det bare slet ikke går planmæssigt og at det ikke virker som de bedste odds, især når man tænker på at jeg jo faktisk blev gravid ved 1. insemination og der var jeg ikke startet i hormonbehandling...

Skal bare lige over mandag tror jeg og så må vi tage den derfra.. Ved jo godt at det hele sikkert ser lysere ud i morgen :lol:
Start projektbarn dec 08
Bio dec 09
1. iui maj 10 - pos - foster død ca uge 6 (udskrab uge 9)
2.+3. iui aug/sep 10 - neg
4. iui sep/okt 10 - pos - MA
5. iui dec/jan 11 - neg
1. IVF + 1. ICSI sommer 11 - ingen æg til ÆO
2. ICSI jan 12 - 2 æg til ÆU og ÆO
Birgitte

Re: Frustrerende

Indlægaf paloma24 » lør, 04. september 2010 21:27

Jeg havde også kun et æg ved insemination (2 af dem) trods hormonbehandling :)

Håber det går efter planen :)
Vi fik at vide at vi skulle knalde en masse sådan så der var sæd derinde ;) Dog ikke to dage før selve inseminationen :)
paloma24

Re: Frustrerende

Indlægaf Birgitte » ons, 08. september 2010 21:57

Tak :) vi krydser fingre.

Det var også hvad vi fik at vide :lol:
Start projektbarn dec 08
Bio dec 09
1. iui maj 10 - pos - foster død ca uge 6 (udskrab uge 9)
2.+3. iui aug/sep 10 - neg
4. iui sep/okt 10 - pos - MA
5. iui dec/jan 11 - neg
1. IVF + 1. ICSI sommer 11 - ingen æg til ÆO
2. ICSI jan 12 - 2 æg til ÆU og ÆO
Birgitte

Tilbage til Barnløshed og behandling