Thomsen skrev:Øv hvor jeg dog bare har lyst til at skrige de her dage, ikke nok med at den sidste ivf intet æg med sig bar, så vil man jo gerne igang igen da jeg slet ikke fik en reel chance for at blive gravid, men så der bare lige det med økonomien. Vi har på ingen måde 36.500 for et 3 turs kort og bøvler i forvejen med at afbetale lån så banken vil ikke hjælpe og jeg har nærmest solgt ud af det jeg havde fra mine afdøde forældre, så kan ikke rigtig finde mere herhjemme at samle penge ind på. Min bror kan låne mig 15.000 men der er så lidt vej op til de 36.500 og de 15.000 dækker ikke engang 1 forsøg det koster 17.000 uden medicin. Jeg købte dog for 10.000 kr medicin denne mdr så jeg er tæt på at ramme de 15.000 man skal ramme i medicin udgifter før det blir billigt. men men men jeg ku skrige, det gør så ondt og er så hårdt at man både skal takle at man bare ikke blir gravid og at man ikke har penge til at prøve. tænk hvis man bare ku knalde sig til et barn ganske gratis og uden svig og smerte. Jeg kan ikke lade være med at være trist og bitter på verden de her dage, vil jo så gerne bare igang![]()
Tilbage til Barnløshed og behandling
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster