BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

For fa'n... men også noget godt

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

For fa'n... men også noget godt

Indlægaf Andrea » ons, 17. september 2008 22:28

Nå, nu skal jeg jo se om jeg kan være så kvik, og for lagt mit indlæg i det rigtige forum :lol:

Vi skal flytte til Region Nord og rykker så dermed ned i køen til divers handlingere for barnløshed. Det er vi godt nok skuffet over, men vi må jo bare bide tænderne sammen og ta' det i stiv arm...

Der var ellers tale om, at på begynde lidt behandlinger (æggeløsningstets og hormon) i Oktober - vel og mærket hvis vi boede i Region Syd.

Jeg kan snart ikke finde ud af hvad jeg skal ha' og ikke skal for at blive med barn. Og jeg kan i den grad godt mærke min æggeløsning så hvorfor skal jeg ha æggeløsningstest?

Men det gode er at min lillesøster gør mig til Moster til Marts (2009) :D Så det glæder jeg mig som en vanvittig over, og håber at jeg snart kan efter-abe hende !
Andrea

....

Indlægaf brud2008 » tors, 18. september 2008 07:28

hejsa først og fremmest tillykke med flytningen og den forventede nevø eller niece til marts.Ja det er bestemt ikke sjovt at blive puttet bag i køen når man syntes man har ventet lang tid nok.Håber flytningen måske får tiden til at gå lidt hurtigere,kram.
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Tilbage til Barnløshed og behandling