Hej alle sammen.
Jeg er 28 år og mor til vores ønske barn Nanna ;)
Vi havde prøvet på at blive gravide i næsten 4 år før vi tog på fertilitets klinik. De kunne så se at mine æg ikke voksede nok til at jeg kunne blive gravid af mig selv, så der skulle bare lige nogle homonpiller og homonsprøjter til, så ved den anden inserminering , volila baby på vej ;)
Jeg fødte hende så her d. 2 januar 2010. Og var begyndt på P-piller, men stopede da jeg synes jeg fik mere ondt i min arm( noget jeg er født med) og vi blev enige om at vi ligeså godt kunne prøve igen da der sikkert ville gå et år eller flere, hvis vi da overhoved kunne klare det selv :(
Der er så sket det at jeg pludselig er blevet gravid helt af mig selv,og vi er begge glade, men synes der godt måtte være gået et år før det skete , for Nannas skyld. Men det er nu sådan det er, og det skal vi jo være glade for ;)
-Så til alle derude... Jeg tror på at når kroppen først har været gravid 1 gang, så sker der et eller andet med homonerne, så hvis du har haft det samme problem som mig, så pas på! -det kan ske af sig selv ;)
knus Jmia