BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

fertilitetsklinik Brædstrup jylland

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

fertilitetsklinik Brædstrup jylland

Indlægaf Ninsen » fre, 30. oktober 2009 10:49

Hej med jer

Min mand og jeg har forsøgt at blive gravide siden maj 08, og efter samtale med lægen og lidt overtalelse af min mand er vi nu endelig blevet enige om at blive undersøgt begge to og få noget hjælp.

Vi hører under klinikken i Brædstrup, så jeg vil høre om der er nogen af jer andre der har erfaring med den? Altså om de var søde, dygtige, om der var lang ventetid osv?

Mvh

Ninsen
Ninsen

Geografisk sted: Vejle

Indlægaf kamilla1502 » fre, 30. oktober 2009 11:09

Hej

Vi har været i behandling på Bræstrup i ca 8 mdr nu.....jeg vil sige at både sygeplejskerne og lægerne er meget søde.... men man svinger jo bedre med nogle frem fra andre....det gjorde vi ihvertifalde men stadig ikke noget meget negativt...smil

Ventetiden har vi ikke mødt noget af, men ved at det kan forkomme, men ikke noget vildt med at blive afvist flere gang i træk.
Vi har været megt glade for at komme der og de er meget hjælpsomme og man skal bare spørge hvis der er noget man er itvivl om...

Ja nu er vi så på den anden side og er blevet gravid i andet forsøg.... så det kan godt lykkes på Bræstrup....

Jeg vil ønske jer alt hels og lykke og håber i får en god tid på Bræstrup ...

Hilsen kamilla
Behandligt: IVF behandling....startede i April 2009.... et barn fra tidligere forhold.... kæreste nedsat sæd kvalitet...Negativ blodprøve 7 juli 09
Blodprøve positiv....jubiiiiii endelig gravid
kamilla1502

Geografisk sted: vejen

Indlægaf Ninsen » fre, 30. oktober 2009 16:12

Hej Kamilla

Først og fremmest tillykke med graviditeten:-)
Og mange tak for dit svar, nu glæder jeg mig endnu mere til at komme i gang:-)

/Ninsen
Ninsen

Indlægaf heidi83 » fre, 30. oktober 2009 17:10

Vi er også i behandling i Brædstrup, og er glade for det.. Vi er desværre ikke gravide endnu, men er pt igang med et forsøg, så håber det snart bliver.
Vi har desværre oplevet at blive afvist en gang, men har hørt at man sjældent bliver afvist flere gange i træk.

Håber det bedste for jer - og husk at stille alle spørgsmål, lige meget hvor irrelevante de måske virker. De er søde til at hjælpe og tager sig tiden til jer..

Heidi
heidi83

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf Ninsen » fre, 30. oktober 2009 17:57

Hej Heidi

Dejligt at høre flere erfaringer, du skriver I er blevet afvist derude en gang, må jeg spørge hvorfor I blev afvist?

/Ninsen
Ninsen

Indlægaf kamilla1502 » fre, 30. oktober 2009 18:39

Hej Ninsen

Selv tak..... det er jo det vi er her for at hjælpe hinanden :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg håber at i får en god tid der oppe... Hvornår skal i der op?????

Det bliver bare så spændende....

Kamilla
Behandligt: IVF behandling....startede i April 2009.... et barn fra tidligere forhold.... kæreste nedsat sæd kvalitet...Negativ blodprøve 7 juli 09
kamilla1502

Indlægaf heidi83 » søn, 01. november 2009 15:56

Det var fordi der var for mange som startede cyklus den samme dag, og de har kun plads til nogen.. Desværre.. Men dette er IVF behandling, til IUI er der vist ikke nogen som bliver afvist. IVF kræver mere tid..

Heidi
heidi83

Indlægaf Tyren » søn, 01. november 2009 21:07

Jep, de er både søde og meget dygtige i Brædstrup. Blev henvist til dem i 2008 efter 2½ års forgæves forsøg med naturmetoden og flere IUI. Jeg er sidst i 30´erne, har PCO + misdannelser i livmoderen og min mands sædkvalitet er nedsat. Ikke desto mindre lykkedes ivf-behandling med en enkelt æg i første forsøg og resultatet ligger lige her ved siden af og sover. Jeg fik også et æg i fryseren. Har netop fået dette sat op og minsandten om ikke der var gevinst igen, selvom de gjorde meget ud af at fortælle mig at chancen var noget mindre ved fryseæg og jeg ikke måtte blive alt for skuffet, hvis det ikke lykkedes...

Jeg håber det lykkedes for Jer også.

NB: Der var ingen ventetid for os. Jeg ved ikke hvordan de vælger, hvis de har flere end de kan nå.
Tyren

Indlægaf Ninsen » man, 02. november 2009 21:10

Hej kamille
Vi er desværre ikke så langt endnu.
Jeg var for nogle uger siden oppe ved min læge i en anden sammenhæng, og snakkede lidt med ham om fertilitetsbehandling.
Han var klar til at henvise os med det samme, men min mand var ikke helt klar og vi skal selvfølgelig være enige om det.
Min mand kom så den anden dag og synes at nu skulle vi få den henvisning, så jeg har bestilt tid ved lægen og det er så der vi er nu.
Desværre har jeg først en tid på mandag, men vi glæder os så meget til at komme i gang.
Det gør det heller ikke bedre at kollega nr. 3 inden for 3 måneder kom i dag og fortalte hun er gravid, nu må det for pokker snart være vores tur:-)
Ninsen

Indlægaf heidi83 » tirs, 03. november 2009 16:22

Ja, det virker som om at hele verden bliver gravide omkring en når det ikke lykkedes... Det burde være forbudt!
heidi83

Indlægaf kamilla1502 » tirs, 03. november 2009 23:14

Hej...
Ja helt sikkert at man skal være klar begge to....

Men det bliver da helt sikkert spændende når i er kommet i gang.....

Jeg vil ønske at i hurtig står med en graviditet....så ønskebarnet snart kommer.....

Men har du noget du vil spørge om så skal du endelig bare spørge....

Hilsen Kamilla
kamilla1502

Re: fertilitetsklinik Brædstrup jylland

Indlægaf avaclinic » tirs, 19. oktober 2010 14:23

AVA CLINIC har som den første af IVF klinikkerne i Letland og hele Baltikum fået det internationale certifikat (ISO9001:2008). Dette bekræfter, at vores ydelser svarer til de europæiske kvalitetskrav.
http://www.xn--gdonations-c6a.dk/Ordfor ... er?lang=dk
avaclinic

Tilbage til Barnløshed og behandling