Blev scannet og der er en meget tynd slimhinde i livmoderen, hvilket jo betyder at der ikke er nogen aktivitet. Min æggestok kunne hun knap se på scanningen, så der er i hvert fald ikke nogen ægblærere undervejs.
Fik taget blodprøver som skulle give et hint om hvorvidt der er noget der rører på sig, får svar inden for et par uger.
Mht. at få sat væv ind, så synes hun vi i hvert fald skal vente og se det an et år!!!!!
Hvis jeg skulle være så heldig at der kommer ÆL spontant, skal vi selv forsøge, ikke noget med hjælp der. Det var jo bedst hvis vi selv kunne klare det, der var jo større risiko for tvillinger hvis jeg fik hormoner og med vores historie var tvillinger ikke noget vi ønskede. Så det med at betale os til hjælp hvis fertilitetsklinikken ikke ville hjælpe, den udelukkede hun lige der.
Mht. om jeg får ÆL, så er der intet jeg kan gøre for at fremskynde at det kommer igang. Uanset hvad jeg spiser eller drikker, dyrker motion eller er doven -det har ingen betydning. De kan ikke fremskynde det med hormoner, da æggestokken jo skal være funktionsdygtig før man kan stimulere den til aktivitet og det ved vi ikke om den er. Og mht. PET scanningen så skulle vi vente en cyklus før jeg blev gravid, men det er jo underordnet, der er jo ingen cyklus alligevel.
Hun ville oprette journal på os, men ud over svar på blodprøven så skulle vi ikke tales ved før i 2011.
Så alt i alt var samtalen meget nedslående. Jeg er helt til tælling og kan ikke andet end at græde og græde. Så livet er bare super fantastisk
Kh. Snebold