BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Er der andre der har fået lagt æg op idag...?

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Er der andre der har fået lagt æg op idag...?

Indlægaf Sollie » tors, 17. november 2011 19:01

Idag blev vores fine æg lagt op. Og hvor er det spændende.. Nogen der har gode råd til hva man skal og ikke skal de næste 11 dage??
Sollie

Re: Er der andre der har fået lagt æg op idag...?

Indlægaf babyskruk » tors, 17. november 2011 19:44

vi er ikke i behandling længere men hvor dejligt at du er igang med at ruge :) håber det lykkes denne gang :) jeg fulgte bare Skejbys anbefalinger med att jeg kun måtte cykle, gå og svømme (af motionsformer) og ellers slappede jeg godt af og prøvede på ikke at stresse over om det lykkes eller ej.

Generelt synes jeg man skal gøre hvad man selv føler er rigtigt og hvis man har fået anvisninger fra klinikken så evt at følge dem :)

har ingen ide om det at jeg var mere obs i 3 forsøg hvor det lykkes på ikke at overbelaste mig selv var det der gjorde udfaldet :)

held og lykke med rugningen :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Sollie » tors, 17. november 2011 19:54

Tusind tak for dit hurtige svar.. Og tillykke med graviditeten, hvor er det skønt for jer:-D nej det er jo det om du har gjort nogle ting anderledes.. Men du har nok ret man skal nok bare være sig selv og nyde livet som man kan bedst;-D
Sollie

Indlægaf Thomsen » tors, 17. november 2011 20:04

Går desværre ikke selv pt og ruger på æg men håber snart jeg gør. Har fået lagt æg op 6 gange ialt 10 æg det jeg har gjort er at holde mig lidt i ro to tre dage efter og ja ingen motion eller bære tunge ting eller sex. Men udover detså bare tænke positivt ikke stresse for meget tror det forskelligt hvad der virker for en jeg har også prøvet at holde to ugers fri det hjalp ikke og det anbefaler de heller ik men krydser xxxx for det bære frugt for dig :-)
Billede
Thomsen

Tilbage til Barnløshed og behandling