BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Er bange for at 3 ICSI ikke lykkes :(

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Er bange for at 3 ICSI ikke lykkes :(

Indlægaf Bøllepigen » søn, 06. marts 2011 03:18

Er virkelig bekymret for at når vi endelig kommer igang med 3 ICSI at det ikke lykkes. Der er bare igen muligheder for at få råd til at starte i det private før om en 5 års tid (med mindre der sker et mirakel). Og efter som vi i forvejen ikke har nemt ved at blive gravide og har brugt 3,5 år på at få et barn så virker det uoverskueligt at skulle vente længere end vi allerede har gjort. Vi vil jo bare gerne have et barn nu og ikke om endnu flere år :( Vi er efterhånden 27 (om et par måneder) og manden er 40

Har svært ved at tro på at 3 ICSI måske lykkes da vi jo har været igennem 2 ICSI der er endt med en negativ blodprøve og frygter at det sker igen :cry:
Bøllepigen

Re: Er bange for at 3 ICSI ikke lykkes :(

Indlægaf stinapigen79 » søn, 06. marts 2011 20:22

har også samme tanker som du så ved hvad du mener :(
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Re: Er bange for at 3 ICSI ikke lykkes :(

Indlægaf Titti » søn, 06. marts 2011 21:53

jeg kan levende forestille mig hvordan du har det. Jeg skal til behandling nr. 2 om et par mdr. og jeg er i det private og det har været dyrt. Min mand og jeg har talt om det og vi skal bare finde de penge der skal til, hvis det ikke lykkedes de næste par gange... jeg stopper bare ikke her. Min mor synes jeg skal stoppe hvis det ikke lykkedes efter de næste par gange, men men men hun ved bare overhovedt ikke hvad hun taler om, basta!
jeg bliver 34 år, så du har da heldigvis lige lidt flere år at køre på ;-) men som sagt, kan forestille mig hvordan du har det...men prøv at tænkt positivt ;-) Mys
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Barnløshed og behandling