BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Endelig sker der lidt...

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Endelig sker der lidt...

Indlægaf Snebold » fre, 22. august 2008 15:32

Endelig ser det ud til jeg kan komme lidt videre.
Jeg har nu ventet på at få udført en HSG siden 15. april, men løb ind i strejke, henvisning der forsvandt og lægens ferie. Nu har de endelig givet mig en tid, men fordi min 10. dag er en lørdag rykker de undersøgelsen til min 12. dag, og så må vi bare ikke være samme inden den er udført, så jeg ikke er gravid til undersøgelsen (som om det ville ske). Mit problem er bare at min ÆL plejer at ligge på 11. - 12. dag, har sagt det, men de mente ikke det gjorde noget. Er der nogen der ved om det er rigtig?
I hvert fald er det godt træls at de ikke kan udføre den om fredagen, på 9. dag, så jeg kunne forsøge at udnytte min ÆL.
Men må vel se positivt på det, nu får jeg da i det mindste at vide om der er noget galt.
Kh. Snebold
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Hope » fre, 22. august 2008 16:02

Hej Snebold.

Læste dit indlæg i Testholdsdebatten og øv at du har fået mens :-( Men er glad for at der sker lidt på behandlingsområdet, selvfølgelig er det noget tis at du i den måned ikke kan gøre gavn af ÆL, men som du selv siger er det nok bedst bare at være positiv og glæde dig over at I nu får svar på om der er noget galt? Håber at det fører til lidt nyt på babyfronten ;-)
Hope
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf Snebold » tirs, 02. september 2008 17:49

Hej igen
Så er HSG'en udført og alt er fint. Så ved næste mens kan vi ringe til OUH og melde os til behandling. Er godt nok forberedt på de afviser os pga. kapacitetsproblemer, har jo hørt at det sker :-| Men det føles godt at vi i det mindst kan melde os på banen.
Kh. Snebold
Brugeravatar
Snebold

...

Indlægaf brud2008 » ons, 03. september 2008 10:25

jamen tillykke.eller hvad man skal sige.,nu er der da lys forude.Håber i kan komm igang ret hurtigt jeg har endnu ikke oplevet at blive afvist men har da hørt omfolk der er.Hvad behandling skal i have???har i været til samtale osv. :D kram
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Snebold » tors, 04. september 2008 20:24

Hej Brud 2008
Ja vi har været til samtale, vi kom ind under strejken da det jo kun var med lægen til stede.
Vi aftalte at vente til efter sommerferien i håb om det skete naturligt, da vi jo ikke fejler noget -heldigvis. Netop derfor skal vi også starte med "insemination med partners sæd" og håber MEGET at det vil være nok. Vi har fået recepter og skulle være helt klar til start :-)
Kh. Snebold
Brugeravatar
Snebold

Re: Endelig sker der lidt...

Indlægaf pigeRA » man, 15. september 2008 20:19

Jeg skal scannes på min 13 dag efter jeg har prøvet pergotine, men det er en lørdag, og fredag, er der også lukket. Så det er blevet til min10. dag på torsdag, men kan ikke lade være med at tænke på hvis pillerne har hjulpet og jeg har ægløsning omkring den dag, så må man vel ikke have sex der? Du skrev jop at i ikke måtte og det var endda ikke på selve dagen hvor du havde ægggeløsning du skulle scannes..
pigeRA

Indlægaf Snebold » tors, 18. september 2008 14:09

Hejsa
Blev afvist til behandling i dag :cry: :mad: :cry:
kh. Snebold
Brugeravatar
Snebold

...

Indlægaf brud2008 » tors, 18. september 2008 14:33

øv,øvøvøvøvøv det er ikke lige det man venter...håber du holder hovedet oppe og i kommer med i næste ombæring.kram
Billede
brud2008

Indlægaf Snebold » tors, 18. september 2008 14:40

Tak, ja jeg håber også det lykkedes at komme igang i næste måned.
Er slet ikke noget værd på arbejde idag. Heldigvis udeblev min eftermiddags-patient, så jeg skulle bare klare mig igennem en patient efter jeg fik beskeden. Fik den selvfølgelig mens jeg var igang med en patient, måtte bare lige gå ind ved siden af og få beskeden og så tilbage og være på igen. Det var godt nok svært at koncentrere sig bagefter.
Er stadig på arbejde, men det er vist kun min krop der er her, min hjerne er helt andre steder :-(
Heldigvis var jeg lidt forberedt på det kunne ske, da jeg har en "kollega" i nogenlunde samme situation, som de afviste i sidste måned. Så man behøver ikke være geni for at regne ud det også kunne ske for mig. Men alligevel er det træls.
Kh. Snebold
Brugeravatar
Snebold

.....

Indlægaf brud2008 » tors, 18. september 2008 14:45

ja det må være hårdt,jeg er også tilknyttet OUH men er endnu ikke blevet afvist og nu er det sidste gang-så du kan få min plads fra nu af :D kender alt for godt det med kroppen er der men tankerne er langt væk....men pas nu på i dit arbejde hihi.xxxxxx alt for jer til næste mdr.
Billede
brud2008

Tilbage til Barnløshed og behandling