BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Cyste med blod i i den ene æggstok

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Cyste med blod i i den ene æggstok

Indlægaf Thomsen » fre, 30. december 2011 20:40

Da jeg sjældent af mig selv får menstration med mindre jeg er stimuleret af hormoner/p-piller og det har jeg ikke været denne mdr så nu er der gået 1 mdr og 1 uge siden jeg sidst havde det, så derfor ville CFC gerne sætte den igang med Provera men de ville gerne lige ha mig ind til scanning inden jeg gik igang med pillerne. Det viser sig at jeg havde en rimlig stor cyste på højre æggestok med blod i, og lægen sagdet at det var derfor jeg ikke fik min menstration så nu skal jeg tage 2 provera om dagen i 10 dage eller ind til blødningen kommer og så håber de cysten forvinder. Jeg har aldrig af mig selv haft reglmæssig blødning hvis jeg ikke er på p-piller får jeg den hver 4-5 mdr af mig selv så jeg må vel ha haft cyster før. Men man blir da lidt bekymret over at ha sådan en og om den forsvinder og om den har betydning for graviditets chancer ved den kommende ivf der gerne sku starte her denne mdr. Er der nogen af jer der har haft en cyste og ved om det har nogen betydning af ha sådan en ?? Rigtig god nytår til alle- håber 2012 må bringe mange graviditet herinde med sig!!
Billede
Thomsen

Re: Cyste med blod i i den ene æggstok

Indlægaf Xenias mor » fre, 30. december 2011 23:56

puha Thomsen,,,,,har aldrig prøvet sådan noget med en cyste men kan da bestemt godt forstå at du bliver bekymret :-(,,,håber på at det virker og at de går væk. Held og lykke med det hele og også godt nytår til dig :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Re: Cyste med blod i i den ene æggstok

Indlægaf Titti » søn, 01. januar 2012 20:22

Hej hej
Jeg har haft cyster et par gange og min læge tager det stille og roligt og siger at den forsvinder af sig selv. Jeg har så ikke kunne komme i gang (med beh.) før den er væk, så 2 gange har jeg måtte vente lidt, men ingen problemer med det overhoved.
Mærker den jo heller ikke ;-)
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Barnløshed og behandling