Så har jeg været til samtale med Svend, han tog sig god tid og vi talte længe han havde virkelig læst på lektien til jeg kom og ku hele mine gamle journaler fra Riget og fortalte og forklarede at vi nu skal finde en mellemvej, hvor min PCO ikke gir mig 25 æg og overstimuleret og hans lavstimulation ikke gav 0 æg, han var meget sød og forsikrede mig at jeg havde gode ods men at han var nødt til at spore sig ind på min krop. Så vi aftalte jeg nu afventer min mensturation og så ringer jeg ind og så gir jeg ham en chance til som han sagde

Humøret var lidt højere da vi gik derfra end inden så det er jo meget dejligt. Så op på hesten igen igen og så ser vi hvad der sker næste gang.
Vedr Trianglen, der har jeg fået fortaget mine 7 IUI samt akupunktur ved ægoplægninger på Riget, de er nemlig rigtig søde jeg har haft med Peter og Kåre ( Peter havde jeg også ved mine IVF på Hillerød) Jeg er også helt sikker på de for et par chancer med mig hvis Svend ikke kan

Men så langt håber jeg ikke jeg når men det er der jo ingen af os der håber man gør