af Panna » lør, 13. november 2010 17:50
Nej det tegner ikke for lovende...
Men synes nu at artiklen modsiger sig selv lidt
Her skriver de at de vil betale:
Hos sygeforsikringen Danmark vil man yde tilskud til medlemmers medicinudgifter, der efter indførelse af brugerbetaling løber op i 15.000 kroner.
Og her skriver de at de ikke er sikre:
Danmark har beregnet, at medicintilskuddene betyder en ekstraudgift til foreningen på 35 millioner kroner om året. Derfor vil man ifølge vicedirektør Allan Luplau nøje overveje, om foreningen fortsat skal yde tilskud til de barnløse.
- Vi er en forening, der er ejet af medlemmerne, og for hver en krone betalt sender vi 90-95 øre tilbage til medlemmerne. Derfor bliver vi nødt til at se på, om medicinudgifter til de barnløse bliver for stor en udskrivning, og om det er rimeligt, at de øvrige medlemmer skal bære denne byrde, siger Allan Luplau.
Gu' fa'en er det da rimeligt at de andre medlemmer skal være med til at betale gildet. Jeg betaler da også til andres medicintilskud. Når jeg ikke er i behandling får jeg da absolut langt fra dækket mit årlige kontingent. Det er ligesom det der er fidusen ved en forsikring. Man betaler og betaler og betaler uden at få noget igen.. men så en dag når man har brug for det så får man hjælp. Det er ligesom når man betaler husforsikring.. Jeg har da efterhånden betalt MANGE tusinde kroner.. men jeg har aldrig fået noget igen. Det er alle de andre forsikringstagere der har haft glæde af mine penge.. men så forventer jeg sandelig da også at det gælder det anden vej hvis jeg en dag får brug for det..
Men det er typisk.. Spark da endelig til dem der i forvejen ligger ned !!!
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12