BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Behandling og arbejdsliv

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Behandling og arbejdsliv

Indlægaf am » lør, 13. september 2008 12:18

Hej

Jeg er i gang med ICSI behnadling og har lige fået lagt første æg op, men desværre negativ. Der var ingen æg der kunne fryses og vi skal derfor forfra igen. Jeg synes dog at al ventetiden alle undersøgelserne, og ikke mindst hormonbehandlingen har taget hårdt psykisk og har svært ved at få det til at hænge samme med at komme ud af sengen og på arbejde?
Er der andre der har haft det på samme måde? eller nogen der har gode råd til hvordan man undgår at være så psykisk påvirket at det griber så uheldigt ind i ens liv?

mvh
AM
am

Indlægaf Maj79 » lør, 13. september 2008 12:26

Jeg kører efter et motto som hedder det er ikke vores barnløshed som skal styrer vores liv men os som skal styrer vores barnløshed. Jeg er endnu ikke ikke blevet super meget påvirket af alt det her behandlings halløj ikke fordi der er noget galt i at reagere det er jo ganske naturligt. Men jeg tror der er meget forskel på hvordan vi hver især reagere.
Maj79

Geografisk sted: østjylland

...

Indlægaf brud2008 » lør, 13. september 2008 14:50

er selv ved at være godt medaget syntes jeg.Men har ved bgge mislykkede forsøg lige haft en dag eller 2 ondt af mig selv og vores skæbne.Men så er det op igen og sætt pris på ting som bliver lidt sværere som børnefamilie :D MEN denne gang er eg sygemeldt 14 dage efter ÆO få at undgå stress ´fra arbejdet.Psykisk er ventetiden hård denne gang da efterspllet bliver helt nyt.Det er voes sidste forsøg i det offentlige,og alle 3 behandlinger er fortaget siden februar så min rop har brug for at rekreere denne gang hvis det ikke lykkedes.ruger pt på 2 æg.Held og lykke. :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Tilbage til Barnløshed og behandling