BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Bare lidt kontrol over hvad der sker

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Bare lidt kontrol over hvad der sker

Indlægaf MÃ¥neblomst » tors, 09. juni 2011 21:03

Efter en lang behandling icsi med 20 æg til ÆU, 16 æg befrugtet og 10 superæg troede vi, at nu skulle det være ....Da jeg så en lille uge før BP havde en anden tyngde i brysterne, kvalme og ændret lugtesans tænkte jeg specielt YES!!!, men lykkede varerede kort, for selvom vi stod med en positiv BP var jeg begyndte at bløde og det føltes på nøjagtig samme måde som sidste gang vi stod og var lykkelige. Efter en opfølgende BP var resultatet da også som ventet endnu en bio.

Derfor har jeg nu købt Spis dig gravid ikke fordi jeg har pco, men bare for at prøve et eller andet som vi kan kontrollere. Nu har vi forsøgt så mange forskellige ting i forbindelse med behandlingerne...hormorne, behandlingstyper og ivf og icsi...nu er vi bare nået til det punkt, hvor vi føler at vi selv skal bestemme et eller andet. Der er jo flere succeshistorier med den bog og der står jo også at et højt insulinniveau kan give spontane aborter, så det er da et forsøg værd. Jeg er godt nok spændt at se om det har nogen indflydelse, både på min evne til at holde på graviditeten, men også på min mands sædkvalitet.

Er der nogen der har prøvet fryseæg, som har prøvet følgende behandling: På 2. blødningsdag skal jeg begynde på en tabeletbehandling med et østradiolpræperat (fik ikke lige fat i navnet) og det skal jeg tage frem til ÆO og så crinone to gange dagligt. Jeg synes det lyder voldsomt, men jeg er klar til at gøre det, hvis det er det der skal til.

Har forresten brugt Spørg fertilitetslægen og det er da bare super....hurtigt og professionelt svar, så hvis I sidder inden med et spørgsmål, så kan jeg varmt anbefale jer at bruge den mulighed.

Nå det blev et meget langt indlæg, så tak til dig der brugte tid på at læse det til ende og evt. give et svar.
Billede

Smed pillerne i april 08.
1. IVF lang - ÆO aflyst
2. IVF/ ICSI kort BP positiv...bio
3.ICSI kort BP - neg
4. ICSI lang BP positiv...bio/sa
1. fryse - ruger på et 7-cellet æg - BP 28/11- positiv ca. 4000
MÃ¥neblomst

Geografisk sted: Ringe, Fyn

Re: Bare lidt kontrol over hvad der sker

Indlægaf Stinna30 » søn, 12. juni 2011 22:02

Åh, hvor er det bare uretfærdigt, at I skal så meget igennem :-( øv, at du igen har haft en bio - umenneskeligt først at få lov at smage på lykken og så bliver det hele revet væk.

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men jeg kan fortælle, at jeg spiste efter bogen, og tre måneder senere var jeg gravid (har pco).

HÃ¥ber, det er det, der skal til.

Knus Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Re: Bare lidt kontrol over hvad der sker

Indlægaf Snorre » man, 13. juni 2011 18:08

Øv at det skulle gå galt igen :-( Det er utrolig hårdt psykisk på så kort tid at nå at være så lykkelig og kort efter så ulykkelig :-(
Jeg har selv haft spist efter bogen - dog mens jeg samtidig var i IVF behandling. Om det gjorde udfaldet ved jeg ikke. Men havde som dig et behov for at føle, jeg selv kunne gøre en forskel. Og hvis det fører til en baby er de par hundrede kroner godt givet ud! :-) Held og lykke med det :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Barnløshed og behandling