Efter en lang behandling icsi med 20 æg til ÆU, 16 æg befrugtet og 10 superæg troede vi, at nu skulle det være ....Da jeg så en lille uge før BP havde en anden tyngde i brysterne, kvalme og ændret lugtesans tænkte jeg specielt YES!!!, men lykkede varerede kort, for selvom vi stod med en positiv BP var jeg begyndte at bløde og det føltes på nøjagtig samme måde som sidste gang vi stod og var lykkelige. Efter en opfølgende BP var resultatet da også som ventet endnu en bio.
Derfor har jeg nu købt Spis dig gravid ikke fordi jeg har pco, men bare for at prøve et eller andet som vi kan kontrollere. Nu har vi forsøgt så mange forskellige ting i forbindelse med behandlingerne...hormorne, behandlingstyper og ivf og icsi...nu er vi bare nået til det punkt, hvor vi føler at vi selv skal bestemme et eller andet. Der er jo flere succeshistorier med den bog og der står jo også at et højt insulinniveau kan give spontane aborter, så det er da et forsøg værd. Jeg er godt nok spændt at se om det har nogen indflydelse, både på min evne til at holde på graviditeten, men også på min mands sædkvalitet.
Er der nogen der har prøvet fryseæg, som har prøvet følgende behandling: På 2. blødningsdag skal jeg begynde på en tabeletbehandling med et østradiolpræperat (fik ikke lige fat i navnet) og det skal jeg tage frem til ÆO og så crinone to gange dagligt. Jeg synes det lyder voldsomt, men jeg er klar til at gøre det, hvis det er det der skal til.
Har forresten brugt Spørg fertilitetslægen og det er da bare super....hurtigt og professionelt svar, så hvis I sidder inden med et spørgsmål, så kan jeg varmt anbefale jer at bruge den mulighed.
Nå det blev et meget langt indlæg, så tak til dig der brugte tid på at læse det til ende og evt. give et svar.