Jeg har ikke været her så længe, er ved at have mit svar på andet IUI forsøg, testdag på tirsdag..
Mig og min kæreste har jo forsøgt os i tre år nu, og ønsket er ved at være overvældende. De fleste af mine veninder er igang med at føde alle deres små mirakler, ja de står nærmest i kø på fødeafdelingen.. Sådan føles det hvertfald
Nå, men vi er som sagt i gang, og testen skal tages på tirsdag.. Jeg ved bare den ikke er der. Forkaringen på det er at min kærestes sæd pludselig er blevet markant dårligere. 0,4 helt præcist. Da jeg skulle insemineres forklarede lægen mig, at den faktisk nu var så dårlig at man ikke havde påbegyndt insemineringsforsøg, hvis de første test havde vist dette
Jeg syntes godt nok det her er det sværeste jeg har været igennem.. Mit ønske er så dybtfølt at jeg næsten ikke engang kan holde ud at høre om andres eller holde og kigge på alle venindernes vidundere.. (Åh hvor er det svært at indrømme, for hvad er jeg for et egocentreret mennesker) Men det er sandheden..
Jeg er et rigtigt testmonster og tester i tide og utide, med alle forskellige der fåes på markedet.. Skuffelsen er bare så enorm og altoverskyggende, sel når jeg ved den er negativ.. Havde ikke regnet med det ville påvirke mig så meget da i startede, det er bare som om vi er SÅ tæt på at jeg næsten kan smage det, og alligevel SÅ langt fra at jeg slet ikk tør tænke det..
Ved godt jeg ikke skal pive.. Kan jo se mange af jer tapre kvinder har været igennem adskillige forsøg og med alverdens forhindringer på vejen.. Bliver det nemmere at tackle?? Bliver man i stand til at forholde sig til det på en anden måde? Mere afslappet måde??