BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Aurum

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Aurum

Indlægaf Panna » ons, 17. november 2010 21:33

Hvordan går det med dig? .. det er længe siden vi har hørt fra dig !
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Re: Aurum

Indlægaf Aurum » man, 27. december 2010 22:44

Hej allesammen.

Jeg har kæmpet på andre fronter. Et par uger efter min GUL måtte jeg erkende at jeg havde en kat som havde akut brug for en dyrlæge. Derfor har jeg kæmpet for min elskede kats helbred -og i sidste ende liv.

Desværre tabte jeg kampen og følte mig nødsaget til at tage den beslutning som jeg ikke kunne overskue. For første gang i mit liv har jeg måtte tage beslutningen om at aflive et kæledyr :cry: :cry: :cry: .

Så med alt hvad der er sket siden min mand tog til Afghanistan, har jeg lidt svært ved at hænge rigtigt i.

Baby-planerne har jo måtte vente til min mand kommer hjem til februar, men jeg skal henvende mig ved mens. start i Januar så det nærmer sig. Så nu varer det ikke længe før jeg igen kan se lyset for enden af tunnellen.

Kærlig hilsen Aurum
Aurum

Geografisk sted: Kbh

Re: Aurum

Indlægaf Snorre » tirs, 28. december 2010 14:07

Puha Aurum, det lyder som en hård periode :-(

Jeg måtte også få en højt elsket kat aflivet i sommer. Det var ufatteligt hårdt, og jeg lå i min seng i flere dage bagefter og bare græd og græd. Utroligt så meget man kommer til at holde af de dyr!

Jeg håber meget, at det hele kommer til at se lysere ud, når din mand igen er på dansk grund og I kan gå videre med projekt baby :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Barnløshed og behandling