Jeg begyndte at pletbløde i weekenden.
først lidt brunt lørdag. Tydeligvis acceptabelt og harmløst, men gav et sug i maven.
Så lidt brunt og rødt søndag.
Så mere menstrutionsblods ligende søndag, men stadig en en mængde jeg kunne kalde "plet" -større, men dog "plet".Jeg var ikke tilfreds, men efter en snak med min mand og søster accepterede jeg at det ikke behøvede at være galt.
Så tog det lidt ekstra til idag. Det er ikke rigtigt menstrution, men der er for meget til at jeg tør kalde det "plet". Dog ikke nok til at kalde det menstrution. Ingen smerter. Testen sagde selvfølgelig positiv indenfor et minut. Det havde jeg sådan set regnet med at den ville gøre.. måske ikke så hurtigt, men det gav mig bare troen på at håbet ikke er ude endnu.
Endelig fik jeg fat i fertillitetsklinikken! Og de gav mig en tid idag uden jeg behøvede at spørge. Jeg fortalte bare om forløbet. Jeg er Så lettet! måske kan jeg bare få taget en ny blodprøve eller få en samtale eller en scanning, -men det tror jeg nu ikke hjælper meget...
Jeg håber bare at det ikke er andet end en menstrutionsligende blødning over et par af de dage hvor jeg ellers ville have fået mens. Bare der ikke sker noget ved det..
Er der andre som har prøvet det?
Man hører jo om det, men jeg om nogen ved jo hvor ofte de "særlige" tilfælde bliver fremhævet til de kommer til at lyde helt almindelige...
Jeg er SÃ… i tvivl. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro.