BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ã…h nej.........

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Re: Ã…h nej.........

Indlægaf Annette1975 » tirs, 04. januar 2011 20:19

Sikkke dejligt at læse, hvor er jeg glad på dine vegne :-) Og hvor er det bare super at din læge vil tage en blodprøve igen på torsdag.

I min gamle terminsgruppe på min-mave, var der en der pletblødte igennem hele graviditeten, så det sker altså bare nogle gange.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf m83 » tirs, 04. januar 2011 21:00

Tak piger for jeres opbakning og gode historier, så jeg kan høre at jeg ikke er den eneste i verden som pletbløder, selvom at jeg må indrømme at jeg er lidt i kulkælderen nu til aften igen, for det er bare ikke fedt med det blod på papiret...... Men der er jo ikke andet at gøre end at vente til jeg får svar på bp på fredag..... :???:
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

Indlægaf Annette1975 » tirs, 04. januar 2011 21:54

jeg kan fortælle dig at hende der pletblødte igennem hele graviditeten hun tilfældigvis er blevet gravid samme tid som mig igen og hun bløder næsten hver dag igen, så det er der bare nogen der er disponeret for. Jeg glad for at det kan berolige dig.
Billede

Billede
Annette1975

Indlægaf Babywanted » tirs, 04. januar 2011 22:11

Uha ja sikke en gyser at starte med at læse - men sikke da et flot hcg-tal :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Tror måske også at det Crinone kan gøre et eller andet hormonelt forstyrrende? Og ellers sidder der jo hele tre æg og kæmper om pladsen - der møffes sikkert godt og grundigt rundt derinde ;-)

Klem
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Indlægaf MÃ¥neMarie » ons, 05. januar 2011 09:54

Åh hvor søren da en gyser M83.. har siddet med bankende hjerte og læst igennem denne tråd og er bare så lykkelig for at din BP viser at alt er ok, for selvfølgelig er det det.. alt andet ville nemlig bare være FOR uretfærdigt og slet ikke til at bære..! Jeg har også en veninde der blødte gennem hendes graviditet.. og det var endda så meget at det nogle gange løb ned af benene på hende! Men hun har da en lille dreng der er bevis på at det ikke nødvendigvis betyder noget...men hold op hvor blev hun også forskrækket hver gang det skete..
Jeg er så glad for at det endelig er lykkes for jer.. har du fået en tid til 1. scanning endnu?

Du skal da live have nogle flere hoppedyr..
:laughing8: :laughing6: :laughing9: :laughing7: :laughing5: :laughing2: :laughing3: :laughing1: :wave: :hello1: :headbang: :wav: :toothy7: :toothy8: :toothy10: :occasion7: :smilebox: :blob3: :blob2: :blob4: :blob5: :blob8: :blob7:
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf m83 » ons, 05. januar 2011 19:24

Hvor er i rørende søde alle sammen, tak for det, jeg glæder mig til forhåbenlig at kunne give jer et nyt flot hcg tal på fredag.......... Åh hvor jeg håber og håber og håber og håber på at det ikke er faldet..... Men jeg prøver at være optimistisk :???:
Brugeravatar
m83

Indlægaf Panna » tors, 06. januar 2011 18:21

Uhhh for pokker da hvor jeg håber at alt er som det skal være!!!!

Jeg kender desværre din situation alt for godt.. Det er så svært at bevare optimismen.. Det ER noget værre LORT når man begynder at bløde.. Og HcG'en kan altså sagtens stige selvom man bløder. Den falder først hvis en eventuel abort går i gang. Men det kommer absolut ikke til at ske for dig; det er jeg 100% sikker på!!

Så nu klemmer du sammen og sørger for at holde på dine små æggebasser.. de har bare at blive siddende hvor de hører hjemme!!! :D
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Annette1975 » fre, 07. januar 2011 08:02

Uh så er det fredag og jeg venter allerede nu spændt på en opdatering. Jeg er sikker på at du får et tal der viser en fin stigning :-) Krydser fingre for dig.
Billede

Billede
Annette1975

Indlægaf m83 » fre, 07. januar 2011 19:10

hej tøser, ja så venter og venter man hele eftermiddagen på svar på bp og så er den bare ikke færdig endnu, så jeg kan ikke få svar før på mandag, sådan noget L... :twisted: :twisted: :twisted: der er alt for lang tid til på mandag, ihhhh altså.....nå men det er der jo desværre ikke noget at gøre ved :-(
Jeg bløder stadigvæk lidt hele dagen 4 femkroners størrelse om dagen, så det er jo ikke så meget, men jeg ville jo helt have at det ikke var der.....for at få en smule ro i sindet tog jeg til middag i går en hjemmetest, og den blev bragende positiv, og igen her i morges, hvor den allerede var positiv i testfeltet, inden der nåede at komme farve ind i kontrolfeltet :-) så det betyder vel at der stadig er godt gang iden lille spire eller hvad....nogen der ved hvor hurtigt at hcg'et forsvinder, hvis man har aborteret??????? Jeg ville vel ikke stadig kunne teste så fint positivt efter at have småblødt siden i søndag, hvis der ikke var noget der levede endnu????? ÅHHHH jeg sådan i tvivl om hvad jeg skal tro, og min hjerne slår knuder af at tænke så meget over det......
Brugeravatar
m83

Indlægaf Titti » lør, 08. januar 2011 11:08

Mega gyser det her :-) jeg er ret sikker på at den bliver siddende når du ikke bløder mere end du gør. Prøv at lave en masse dejlige positive ting her i weekenden, så skal den nok gå hurtigt :-) Møs
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Panna » lør, 08. januar 2011 14:03

Århh, hvor er det dog bare irriterende at du ikke kunne få svar på blodprøven.. de må da virkelig kunne forstå at man bliver tosset i hovedet af at gå at vente..

Mht dit spørgsmå om HcG, så falder det med det samme efter du har aborteret.. men du har altså ikke aborteret!! Tro mig; du vil slet ikke være i tvivl, hvis det skete. De gange jeg har mistet, har det startet med at jeg småblødte/pletblødte i et stykke tid (1-2 uger) inden selve aborten startede. Indtil en egentlig abort eventuel skulle starte vil du fortsætte med at kunne teste positivt, fordi hormonniveauet vil blive ved med at stige så længe din krop ikke har aborteret.

MEN jeg håber håber håååååber så meget for dig at det bare er din krop der leger små julelege.

Krydser i hvert fald alle mine fingre for at blødningen snart holder op!!
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna