hej tøser, ja så venter og venter man hele eftermiddagen på svar på bp og så er den bare ikke færdig endnu, så jeg kan ikke få svar før på mandag, sådan noget L...

der er alt for lang tid til på mandag, ihhhh altså.....nå men det er der jo desværre ikke noget at gøre ved
Jeg bløder stadigvæk lidt hele dagen 4 femkroners størrelse om dagen, så det er jo ikke så meget, men jeg ville jo helt have at det ikke var der.....for at få en smule ro i sindet tog jeg til middag i går en hjemmetest, og den blev bragende positiv, og igen her i morges, hvor den allerede var positiv i testfeltet, inden der nåede at komme farve ind i kontrolfeltet

så det betyder vel at der stadig er godt gang iden lille spire eller hvad....nogen der ved hvor hurtigt at hcg'et forsvinder, hvis man har aborteret??????? Jeg ville vel ikke stadig kunne teste så fint positivt efter at have småblødt siden i søndag, hvis der ikke var noget der levede endnu????? ÅHHHH jeg sådan i tvivl om hvad jeg skal tro, og min hjerne slår knuder af at tænke så meget over det......