Tak piger
Synes godt nok ikke livet er særlig sjovt for tiden, men så igen -hvornår var det lige det sidst???
Fik signaleret til min mand og vi gik en tur ned i parken ved siden af restauranten og sad der noget tid. Da vi kom retur havde de ryddet af og folk var gået ud til kaffen. Så slap for alt for meget høflig konverseren.
Det blev ved pletblødning i går og pletbløder igen her til aften, men alt håb er ude, for det er en tro kopi af sidste forsøg (hvor det jo så godt nok var fryseæggene de måtte lægge op og ikke dette "super" æg). Sidst kom pletblødningen bare en dag tidligere. Synes godt nok også det er tidligt at starte blødning, når BP først er på torsdag.
Har talt med fertilitetsklinikken, da de sagde jeg lige skulle ringe ind hvis jeg igen begyndte at bløde tidligt, men de kunne jo ikke gøre noget. Jeg får allerede progesteron morgen og aften, og at øge progesteron mængden var den ene ting de kunne have prøvet, og det er der kun sparsom evidens for, så...
Vi har talt om at vi når BP nu er negativ vil bede om en samtale, da vi synes 4 forsøg uden snert af succes er meget, og vi føler nok lidt at det kører meget samlebånds agtigt. F.eks det her med at jeg begynder at bløde tidligt, det var helt tilfældigt at lægen fik det at vide her ved ÆO, måske var der noget man kunne ændre, hvis de gav sig tid til at se på min sag. Eller måske er det bare mig der er opgivende og leder efter et halmstrå

Men det virker bare så uoverskueligt at blive ved, men endnu mere uoverskueligt at stoppe. Og nu løber vi sikkert ind i noget ferie, så vi lige skal udskyde næste behandling.
Kan bare ikke overskue at stå ved graven og holde endnu en fødselsdag uden håb.
Kh. Snebold

Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet