BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

2 dage igen ..........

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

2 dage igen ..........

Indlægaf Thomsen » tors, 26. januar 2012 11:04

Så er der lige endu en update fra mig håber ikke jeg er trættende at høre på :-) Men sku jo igen her til morgen ringe ind til CFC og høre status på mine æg og sygeplejersken måtte lige stikke hoved i til labutranten da de var i gang med æu for at høre status og fik bare afvide at alt så fint ud og jeg sku forberede mig på æo lørdag. :-)
Jeg fik jo så ikke afvide hvor mange af de 5 æg der er tilbage men hvis de siger alt ser fint ud så vælger jeg at smile og være glad og tro på der er noget brugbart på lørdag. Der kan jo gå noget galt til på lørdag men kan mærke en lettelse mer og mer i kroppen. Selvom man i det øjeblik man ringer op ryster over hel kroppen og tårerne nærmest er på vej ud. Fælede da også lige en tåre da jeg efterfølgende ringede til manden med godt nyt fordi jeg var så lettet :-) Glæder mig til jeg kan melde mig på testholdet og er en ruger på æg :-) Håber i får en dejlig dag derude min er i hvertfald startet godt
Billede
Thomsen

Re: 2 dage igen ..........

Indlægaf stinapigen79 » tors, 26. januar 2012 11:47

dejlig opdate at komme ind til :)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf zoo » tors, 26. januar 2012 14:31

Uhh håber sådan for jer:-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Thomsen » tors, 26. januar 2012 15:01

Tak begge 2 :-) smilet er der endnu men ja 2 dage igen til man er sikker på der blir noget til æo men men min veninde ævlede den anden dag om hvorfor det skulle komme til at gå mig godt i år noget med 2 tal der var godt og bedre end 1 som i 2012 og 2011 og en masse mere med jeg snart blir 32 og der var 2 tallet igen hehe ja hun ku blive ved fik helt overbevist mig om 2012 er et godt år og 2 æg og tvillinger ja men går jo og håber hehe.. men Målet er 1 æg lørdag så jeg lykkelig men har sagt 2 æg hvis der er det også selvom det er balstocyst :)
Billede
Thomsen

Indlægaf babyskruk » tors, 26. januar 2012 18:25

HURRA :) sikke en dejlig update :) du laver endelig alle de indlæg du overhovedet kan :) synes det er spændende at følge jeres kamp nu vi selv har været samme tur igennem :) Så dejligt at det går godt og at de er optimistiske :) Krydser for der er 1 æg og forhåbentlig to ellers må vi hepppe på at det 1 æg deler sig hvis der kun er et til oplægning :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Barnløshed og behandling